En underbar helg med hjärtat

Denna helg har gått alldeles för fort, vill att de fortfarande ska vara fredag och att vi håller på och göra oss iordning för middagen eller när jag vaknar mitt i natten för att jag fryser och ser han ligga bredvid mig inrullad i täcket. För så är de att sova med Robin, han tar heeela täcket.. Tror jag vaknade två gånger i fredags av att jag inte hade något täcke.. Så igår låg jag typ o höll i täcket så att han inte kunde ta de ;)
 
Tyvärr så har jag fått jätte ont i min handled, den jag bröt i vintras.. Får verkligen hoppas på att det INTE är
något.. Vill inte att de ska vara något allvarlig för de kommer bli såå otroligt jobbigt igen isf..
 Lilla häst, de blir bra. Jag lovar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback