Inget för mig, trodde ja

Hej, idag var det en liten dressyr tävling på Tuna. Och dressyr har typ aldrig varit något för mig. Men ställde upp endå med Dillba. Red LC istället för LB, och det gick faktiskt riktigt bra! Blev inte placerad med de skiter jag i. De var min fina vän Mimmi och hennes fina häst Bianca som tog segern med 69,1%.
Och den som komm 3a hade 66,2% och jag hade 66,1%. Så blev ju nästan placerad.
Är super nöjd över min häst och mig själv endå! Att bara vara med är ju bra. Vi är ju mer hopp intesserade. Men nån dressyr tävling ska vi väl försöka klämma in nånstans till sommaren ;)
Men nu ska jag kolla lite på datan och sen sova. Ska jobba med mammi imorgon på hennes jobb. Har ju prao heela veckan! Fett skönt att inte vara i skolan! Såå skol less.
Hörs imorgon babes
Miss da summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback