Månda 14/4

Skola just nu, som vanligt. Efter skolan får vi se om vi åker och ger Dillbis en spruta, årsvaccinationen (stavning) vettu.
Har även ett möte som jag ska gå på idag, ett som är på stallet. Kul, första gågen jag är på detta möte så de ska bli kul att lyssna lite och skriva ner vad dom tycker och tänker om saker och ting.
Just nu har i NO, pluggar från datorn så tar och slänger in ett snabbt inlägg under tiden!
*busii*
Efter mötet ska allt i stallet fixas, saker ska göras i ordning. Skulle behöva tvätta lite benlindor oxå men tror jag skite r i det idag, eller? Vi får se hur jag gör, måste fixa och lägga undan lite saker och smörja alla grejor. Mycket nu..
Hur mår jag allmänt?
Jodå, de flyter väl på som vanligt. Kanske lite stressad och tycker allt är jobbigt. Vill typ inte göra något, de jag verkligen skulle vilja göra är att bara rida och försvinna eller dra täcket över huvudet och isolera mig i mig själv en stund.
De skulle behövas, en ny hjärna skulle oxå vara bra! En hjärna som är riktigt smart, någon som har en över eller som jag kan få?
Men aja, vå hörs senare idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback