helgen

I fredas vet jag inte riktigt vad jag gjorde, låt typ henne o hade feber.. Vill inte bli sjuuk, palla de liksom..
Igår kom Robin till mig och sov även här, idag har jag typ vare på stallet hela dagen (Robin var oxå med då), vi i US hade en loppis idag o de gick väl bra.
Har nyss äta pizza med Frida & Gustav & Victor.
Ska snart på en prommis med Thindra, kul. Eller inte när man inte är helt 100% ok & inte när de är såå jäkla kallt.
(Min målning av Julia)
I fredags hade vi nog en av dom roligaste lektionerna, vi skullemåla av personen vi satt bredvidd, såklart skulle jag rita av Julia o hon ritade av mig. PLUS att vi skulle rita med fel hand!! Har ingen kontroll typ på min högra hand (är ju vänsterhänt egentligen..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback