Uppe..

Fast jag börjar kl 11:30 så är jag uppe nu.. Men ska hinna duscha, plocka fram kläder, sminka mig, äta något, gå med hunden på en prommenad. Haha ja fullrulle typ innan skolan. Första dagen i ettan och aa faktiskt liiite nervös, haha.
Men de går nog bra ändå, hoppas vi. Efter skolan blir det att hämta Manne på dagis och sen till stallet. Manfred har nu börjat ridit på måndagar vid 4 tiden så han är öööverlyckig kan man ju lätt säga! :)
Efter hans lektion och teorin är över är det jag som ska göra allt i stallet hos Dillba, blir ett litet dressyrpass imorgon. Bara för att de faktiskt går otroligt bra nu i även dressyren!! :D
Jätte roligt, så de får bli så imorgon.
Hörs nå mer :)
 ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback