Fredaaa

Halluu, fredag idag då, vad händer? Jo inget, ska bara vara hemma och ta de lugnt efter skolan. Ska ju upp tidigt imorgon.. Blir att hjälpa Manne när han ska rida sen ska jag väl fixa min egna häst och rida, ska städa på stallet också & smörja Dillbas utrustning så dom blir extra finaaa!
Känner att i helgen har jag tid med de så då gör jag de också, eftersom jag har stallet i helgen så blire ju att vara där hela tiden typ. Haha, men ganska mysit de också!
Vad gör alla föresten? Själv sitter jag på elevensval och försöker skriva mitt tal men de går inte så bra, har fortfarande inte kommit på något.. Vilket inte är bra! Skulle ingentligen vara klar med talet idag men jag fick till nästa vecka på mig så de känns lite lugnare iaf.
Känner för att typ inte göra nå idag, typ åka iväg ett tag skulle vara bra nu! Att bara ta de chill och koppla av. Vill såååå gärna åka till nå varmt ställe, nån som betalar eller? Haha, eller så kan jag åka till rymden, där äre säkert fett najs, tyst och skönt!
Najss najss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback