Hemma

Idag blire en hemma dag, såå sjuukt ont i huvve så har inte lust med något.. Tråkligt, men aja..
Kan iaf säga en bra sak, jag RED I GÅR :D
Eller aa, skrittade på min fina prinsessa, gick så bra hon var fett stel från början och de märktes att hon inte hade fått jobbat riktigt på ett tag.. Men så fort hon slappnade av och gick i form blev hon super fin!!
Hon var verkligen avslappnad och gick super snyggt, märkte att hon tyckte de var kul att jobba igår, säkert skönt för hon att få jobba lite, de märktes också att hon var pigg o att hon har mycket energi som hon skulle behöva bli av med. 
Haha, men somsagt gick de jätte bra och de känndes så otroligt bra att man fick rida igen!! Var verkligen överglad, hoppade typ runt i stallet av lycka innan jag red och sa nog till Mimmi att jag skulle få rida typ 10 gånger..
Haha ;)
Men aaja, efter ridningen myste vi på bara o Dillba fick massa morötter bara för att hon är min prinsessa♥
(Sista bilden ser muppad ut med mkin sits, men skit i den) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback