Inte kuuul

Känner mig verkligen handikappad med bara en hand/arm.. Såå otroligt jobbigt att inte kunna göra saker som jag annars gör.. Kommer ju inte kunna rida på typ 1 månad.... SUUUUK....  Kommer bli galen om jag inte kommer få rida på 1 månad och har jag otur då blire längre oxå. Vilket jag verkligen inte vill.
MEN, en bra sak är ju att jag har men bara kanskee om de nu funkar så har jag en tjej som ska provrida Dillba och hjälpa mig nu när jag är skadad.
Plus att jag har världens bästa syster som oxå var sugen på att rida ibland, och Robin blir säkert glad om han oxå får rida lite ;)
Haha lite surt bara eftersom jag och mamma kollade på tävlingar och verkligen tänkte komma ut tidigt i år men, aa de gick ju bra... :P
Förra sommaren i Delsbo. Haaha kolla bilden längst upp asså, fint och rakt vare ja och hoppar ju verkligen på mitten av hindret, hahahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback