Saknad

Någon jag saknar så otroligt mycket så de tillomed gör ont är min förra häst Peach Blossom. Har inte sett hon på ca ett halv år och blir lite svårt att träffa henne också eftersom hon har flyttat upp eller ner till Kalmar (vet inte om de är upp eller ner). Men den hästen är så speciell, hon gjorde verkligen allt bra. Och jag funderar fortfarande på om jag gjorde fel när jag skickade hem hon och tog hem Dillba.. Men samtidigt, titta vart jag och Dillba står nu, hur mycket vi har hjälp varandra att uppnå nya mål och utväklats tilsammans som ett riktigt bra team.
Men, Dillba är inte som Peach, har aldrig träffat en så speciell häst som Peach är. Och de gör henne uderbar och unik, saknar alla galna uteturer med henne, när vi bara flög fram i skogen i galopp barbacka.
Visst, jag har en ny häst som jag gör de med. Men hon är fortfarande inte Peach.
Kanske konstigt att man skriver om sin förra häst? Men de skiter jag fullständigt i, för hon är en av dom bästa hästarna jag haft.
Sista fotograferingen på mig och stjärnan, hon blev så fin på slutet. Alla timmar jag ta ner på hon att hon bara skulle lita på mig från början när jag tog hem hon. Allt vi gjorde, alla minnen. Dom finns i alla bilder jag ser av henne.
Sista bilden, tårarna ran när jag visste att de här tar slut om några dagar bara..
Älskade lilla stjärna, jag älskar dig såå mycket fortfarande ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback