Skriva ett tal

Hur skriver man ett tal? Seriöst, har facking panik för att jag verkligen inte kan skriva ett tal.. Och de blir ju inte bättre när man ska göra de inför klassen nästa vecka och man nästan börjar gråta bara av tanken av att göra de. Ja jag kan lugnt säga att jag inte tycker om min klass, kan inte säga att jag umgås med någon riktigt i min klass är bara med Robin och dom andra killarna från 9B. 
För äre nån gång jag är med någon i min klass är de bara för att den personens kompis inte är på skolan, jag är liksom verkligen en reserv kompis. Vilket jag verkligen hatar att vara. Och jasg hatar att veta att jag är de.
Men iaf, dedär med talet, vad kan man skriva om då? Kan ju skriva om ridningen, men asså, hur kul är de då? De är ju typ ingen som gillar hästar i min klass, de är ju bara mat för många.. Vilket är tråkigt eftersom hästar är så underbara!!
Men vad finns de mer att skriva om? Har ju typ inge mer intressen eller så.
Visst de behöver ju inte vara om ett intresse men varför ska jag prata om något annat än något jag tycker om att göra?
Får väl fortsätta och funderar på vad man kan skriva och se om jag kommer på nå.
Denna tatuering ska jag göra när jag blir stor. Så otroligt snyggt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback