Myspys

Jag sitter just nu i en balja (har inget badkar) så badar i en balja när jag är hemma hos pappa och verkligen vill bada. Hahah, funkar ju dehär oxå liksom.
Lite svårt att få plats bara :P
Sitter iaf i mörkret, har två ljus tända på bänken men de syns ju inte..
Idag var Dillba jätte härlig att rida! Så mjuk och härlig, tog en sväng barbaka på utebanan
Orkade typ inte göra nå och de är så härligt att rida barbaka så varför inte?
Lyssnar iaf på musik nu oxh bara tar de riktigt chill, länge sen man hade såhär lugnt (?) eller vad man ska säga.
De som spelas är takida, dom är så duktiga!! Ett band som jag verkligen gillar stort!
Tänkte ta och plugga lite till moppe kortet nu, känner att jag MÅSTE ta de nu snart asså!
Såhär kommer jag se ut den dagen jag tar kortet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback