Snart, snart slut på denna skoldag

Just nu är de typ 10 min kvar på lektionen, sen rast, sen en till lektion och sen, sen äre helg! Blir att spendera helgen hos Robin.
Och på lördag kommer Dillbas förra äger hit och hälsar på, längtar jätte mycket men samtidigt kanske liiiite nervös över vad hon kommer tycka om Dillba nu och så.. Men de går nog bra! Kan blogga på sönda när jag kommit hem och så och berätta lite hur de gick.
Känner att jag inte har bloggat på sjuuukt länge.. Fett trök att jag inte gjort de, men har varit så mycket fram och tillbaka nu ett tag. Kanske kommer att skriva ut allt sådant här någon gång. För som sagt, de är mycket lättare att skriva ut sina känslor än att prata om dom med någon, så äre för mig iaf.
Men vi får se hur vi gör med den saken, de är ganska mycke så aa, inte så kul att prata om de heller.
Men dags läget är otroligt bra! Känner att denna helg kommer bli toppen, är jätte pigg i hela kroppen. Har inte huvudvärk som jag typ alltid brukar ha annars.. Allt bara leker på liksom, skulle väl behöva roa mig nån gång nån helg med kompisarna bara för att verkligen släppa loss och bara ha kul. Inte tänka på nått annat liksom ;)
Jag just nu asså

Kommentarer
mamsen säger:

älskar dig! <3

2014-01-31 | 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback