Hejsan svejsan

Åå vad jag bara njuter några minuten nu (gått nån timme nu men aja), ligger i sängen med musik på och tv men inge ljud så jag kan göra båda delarna! Smart :)
Idag blev de en lång tur på ungefär 2-3 timmar men skritt och trav därav varför de tog sån tid. Men fy vad mysigt de va! Bortsätta från alla äckliga fluger... :/
Imorgon är det klippning som gäller ALLT det slita ska bort!! Får se hur de blir, är såååå sugen på att ta fram min sidecat som jag hade förut, men vågar jag? Asså gillar jag det inte så äre väl bara att göra som förra gången? Eller? Haha, kan verkligen inte bestämma mig. De va ju jävligt snyggt med den och jag gillade de verkligen!! Men tog bort den egentligen för att folk/kompisar inte tyckte om den.. Såå lätt provocerad! :(
Så får se hur de blir imorn med håret, för menar de syns ju vart jag har haft den förut så varför inte?? ;)
Men nu ska jag fortsätta att göra inget så hörs vi något mer sen! :)
Liten skit jajamensan!

Kommentarer
- Fridah, mamma till Wilma! ♥ säger:

Skit i vad andra tycker! Sålänge du trivs så är det det viktigaste! Handlar oftast bara om avundsjuka! loveyou! <3

2014-07-11 | 22:52:53
Bloggadress: http://fridahfors.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback