Något som stör mig

Är den känslan jag känner över vissa saker. Och den känslan sitter fast i magen hela tiden, dag ut och dag in. Och de är ingen rolig känsla.
Är så otroligt rädd för att denna känsla ska ta över och att jag säger stopp de räcker nu!
Vill inte de men i just dehär läget kanske de är bäst? Att gå med en oro i magen om att nån dag kommer du bli sårad, nån dag kommer nån göra helt fel och du får ta skiten, igen. Som vanligt.
De är inte skönt att veta att jag kommer få skäll om jag gör så, eller att du kommer bli sur om jag gör så. Att sitta inlåst i en bur utan mat och vatten skulle vara bättre än de här.
Och då menar jag verkligen att de skulle vara bättre för de här är ingen härlig känsla.
Asså tänk dig att du hela tiden vet att nån kanske ljuger för dig, utnyttjar dig eller tänker såra dig. För så känns de för mig och gör de även 24/7.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback