OMG länge sen

Känner att de var fett länge sen jag satt här och skrev nu.
Har som sagt inte gjort så mycket på mitt lov än så länge och då har vi haft lov i typ 3 veckor? Sjukt asså..
De jag gjort är väl åkt till Furuvik med familjen, sen har jag väl inte gjort så mycket ''speciella'' saker. Bara sove, vare med kompisar, solat och ride.
Har btw blivit brun, yeeeey!
Tog första doppet idag, eller aa vart i slängd om man säger så. Med kläder och allt.
Ikväll blir det att trimma prinsessan på banan som snälla Suzanne lånar ut till oss för en slant nu under sommarbetet!
Härligt att veta att man kan träna hästen ritkigt även nu när hon står på bete.
Mer än ett år sen denna bild togs, shiit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback