Härlig dag

Klev upp vid ca 9-10 tiden idag, tog de lite lugnt medans jag fixade mig för stan. Åkte ner vid typ 12 tiden och var men en gammal vän som jag kännt läääänge, super gullig tjej!
Efter stan åkte jag hem och tog de lugnt, åt middag och sen blev det stallet.
Idag red mig duktiga storasyster oxå! Hoppade tillomed på prinsessan & tror att oxen låg på 100 cm när dom tog sista språngena över. Efterde skrittade manne en stund, så duktig han med!
Efter stallet tog jag det bara lugnt, och nu ligger jag i sängen och ska titta på film med min finaste lilla hund som passade på att krypa ner under täcket nu när jag gjorde de.


Wilma satt oxå upp en liten sväng för att vara med på kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback