Min dag

Idag har jag varit med Robin, han sov hos mig från igår. Myyys♥
Efter att han åkt hem började jag packa ner allt tills helgen då vi åker till söderhamn och tävlar lördag och söndag.
Min dag fortsatte och det blev middags dags, tacosmys me pappa och bror. Och efter det gick jag och min älskade syster på bio, ''förr eller senare exploderar jag'' sååå jäkla bra!! Alla satt typ och grät haha :)
En sånn här film man aldrig kommer tröttna på, asså den är liksom gjord på ett sånt bra sett så nästan alla kan se den. Kanske inte så kul och se den om man är jätte liten. (haha)
Ska snart sova och samla krafter inför helgen, kliver upp klockan 5:30 och packar klart det sista. Dubbel kollar så allt är med. Skulle ju inte vara så bra om något blir hemma.
Sen nån gång klockan 7 (?) åker vi till stallet för vi ska åka senaste halv 8 till söderhamn!
JA de är tidiga mornar om man är en häst tjej :)
OMFG vad jag saknar mitt blonda hår... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback