Sorry

NU känner jag mig riktigt dålig. Inte bloggat på fleera dagar, tur jag kan skylla på att jag slutat nian och att jag hjälpte mamma med Victors student. Och de är ju faktiskt oxå sant, haha.
Har väl inte precis gjort så mycket nu på början av sommarlovet, chillat och varit med Robin.
Och idag tävlade vi i Delsbo, snacka om att min häst kan! :D
Nolla i L:D, så en rosett där. Nollade även i L:C OCH vann hela L:C med 23 sekunder på omhoppningen! 
Lycklig? JAAA
Fick en till rosett och även en bricka som man kan sätta upp på Dillbas box.
Kommer verkligen fortsätta hoppa och tävla henne på hackamorret som jag rider henne med, har ju provat de på lektion så provade oxå att tävla med det idag då och SHIIT vad fiiin hon blev! Hon verkligen tog plats och fick fram galoppen.
Dillba var riktigt duktig idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback