Goomorgon

Eller kanske skulle sagt de för typ en timme och en halv timme sen?
Vad ska alla göra nudå? Första dagen på lovet eller vad man ska säga. Själv ska jag åka till stallet med mamsen, får se om jag rider idag eller om jag bara släpper Dillba i ridhuset.
Sen hem ,städa lite snabbt, duscha, äta något och sen kommer väl Robin, får se om jag hinner göra allt innan han kommer eller inte.
Blir typ helt själv idag, mamma jobbar och Victor, Frida, Gustan och Wilma har åkt ner till Uppsala, dom skulle hämta något som Frida och Gustav skulle ha. Så dom lånade hästtransporten och åkte i morse.
Men vi hörs väl mer sen eller i morgon, vi får se!
En liten bildbomb sen i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback