Haha åå

Igår red jag som vanligt ute på utebanan, red på hackamoret, Dillba slappnar verkligen av tack vare de och blir underbar att rida dagen efter!!!😍
Men igår när vi galopperade som vanligt runt och runt i ena varvet så kom de en som skulle tömma skottkärran som de var fullt med skit o så. Och sååklart ser Dillba de i ögonvrån och blir "rädd" för de så hon börjar på att bocka😂
Haha vart så jävla förvånad, men när jag sa "sluta" då slutade hon och stannade, jag vände mig om och kollade på personen som hade tömt kärran med ett stort leende😉
Låter kanske konstigt med de var de roligaste Dillba gjorde på hela ridpades, hon brukar aldrig bocka annars😉😉
Haha ponnii plutta💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback