Halloj

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men hade inte tid.. För igår hade vi dop för Wilma, gick bra, jag och mamma sjung. Vågade inte sjunga själv så😉
Efter dopen gick vi ner till salen där vi skulle fika och fira Wilma. Fikade och åt tårta som var såå god!!
Efter dopet åkte jag, Robin och brorsan hem en snabbis, bytte kläder tog kameran och så åkte i till Hörlik, (stavnig). Knäppte lite kort sen åkte vi hem till stallet igen.
Red en kort sväng på utebanan med Dillbur, gick bra känns att hon kommer tillbaka mer och mer i formen hon var i förut, men ändå väldigt långt kvar tills hon är i den helt.



Lite bilder på dagen igår. Dom 2 sista bilderna tog jag nu bara från kameran😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback