Måndag

En av dom bättre dagarna, men ändå en av dom dåligaste dagarna. Den är bra för att det är dagen före hårdträning, men den är dålig för att det är första dagen på veckan.. Idag blir det att rida lite dressyr på brunisen. Hoppas hon är lugnare idag än vad hon var sist vi skulle rida dressyr. Haha
På söndag, då blir det årets första utetävling för mig och Dillba, dock i dressyr. Första lag tävlingen med laget för iår och första någonsin faktiskt. Blir att ta LC:1 som en liten uppvärmning och en LB:1 som tävling, för vi tävlar ju i LB:1 men laget.
Lite nervös över hur Dillba kommer reagera över alla nya saker när hon kommer till delsbo, får se om hon ens går frammåt i form. Hahaha
Men aa vi får se, de är ju en vecka kvar så vi hinner träna lite iaf! ;)
Har bestämt mig att jag ska spara ut mitt hår nu så de blir längre, saknar mitt långa hår asså! Eller om jag köper löshår medans jag väntar på att håret ska växa ut? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback