2 dagar i ett inlägg

Igår, vad gjorde jag igår? JO, jag, Mimmi och Klara blev intervjuad av tidningen ''hela hälsinglad''. Så alla ni som har den tidningen kan ju hålla utkik efter oss ;)
Intervjuen handlade om oss och våra hästar och hur mycket vi är i stallet osv osv.
Kul faktiskt!
Red barbacka efter de och tog några skutt på prinsessan.
Och idag var det som sagt frilufsdag, och då va jag och Robin på stallet och red.
(man kunde välja de och några andra aktiviteter)
Så vi delade på Dillba idag, Robin började rida med dom som var mindre erfarna av att rida och sen red jag med dom som var van/mer erfaren.
 Hoppade även nått skutt idag bara för kul skojj och för att Dillba verkligen var på ett hopp humör idag! :)
Imorgon ska jag sova lääänge, försöka iaf.. Sen blir de att trimma dressyr och plocka ihop alla grejor till Sönda. De som kommer bli riktigt skönt på Sönda är att jag startar kl.14,46. Så kan sova då oxå, skönt att inte behöva kliva upp vid 6-7 nån gång ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback