Åå duktiga lilla häst

Nu har Dillba verkligen fattat att de är kuuul att jobba dressyr oxå, gjorde de som sagt igår och hon gick SÅÅÅ bra!! Trodde jag drömde att de inte var min häst jag red på för hon gick så mjuk och fint på slutet. Asså hon gick liksom i en fiiin form i alla gångarterna!
Tränade mycket skänkelvikningar och de var riktigt jobbigt i ena varvet, hon ville gärna dra upp huvudet och springa ifrån jobbet.. Men på slutet funkade även de ganska bra :)
Idag var det hopplektion på schemat och aa, Dillba gick som en klocka! Hoppade allt och inge tjafs. Rev ett hinder som låg på 80 cm men tror hon är ganska trött i musklerna och hon hoppade väldigt nära så de var oxå därför! MEN annars så var det ett toppen pass även det.
Kan ju säga att både jag och Dillba svettades som små grisar när passet var klart ;)
 Håller på att lära mig hur man photoshopar bilder, här är en jag gjorde i skolan förra veckan då vi fick lite ''utbildning'' om hur man kunde fixa bilder, riktigt kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback