Asså shiit vart tar dagarna vägen?

Tyckte de nyss var fredag och skolan slutade och nu helt plötsligt är det söndag eftermiddag och snart skola igen..
*SUCK*
Skönt att de bara är typ 2-3 veckor kvar nu i skolan, och på dom veckorna ska ALLA grejor jag har kvar bort! Allt ska vara klart och så. Så hoppas att min Engelska/Svenska lärare är tillbaka på skolan så hon kan hjälpa mig med de som är kvar nu i hennes ämnen.
Idag gick de iaf bra, riktigt bra! Tycker jag, och eftresom dressyr inte är något vi kommer satsa på eller så, så tycker jag att hon är duktig och att hon har blivit MYCKET duktigare nu än vad hon var första gången i Delsbo för någon månad sen! Det är stor skillnad, både när man är hemma och tränar dressyr och när vi nu har varit ute och tävlat dressyr också :)
Men nu laddar vi om till nästa helg, för då är det sättjära och terräng!!! WIIIHOOO
Som vi har längtat :D
 
 

Kommentarer
Ebba säger:

Vilken fin häst! :)

2014-05-29 | 11:18:29
Bloggadress: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback