Dagen

Dagen har väl varit ganska så lätt, var på stan en stund efter skolan, sen hem och efter de åkte jag och mamma till stallet. Red ett litet dressyr pass idag, inget riktigt krävande. Eller jo, men de var väl egentligen bara att Dillba ska lära sig att inte springa iväg i gallopen om man länger lite på tygeln så hon kan häva ner huvudet och gå i en djupare form. Det gjorde hon ganska så bra idag, märktes att hon tyckte de var konstigt men även att hon gillade de.
Men mycket kvar innan jag kan gallopera med tyglarna helt långa och bara sitta där och veta att hästen inte ökar.
Just nu sitter jag och pluggar, skickat in en idrotts grej, skrivit klart en bild sak. Så passade på att blogga lite då mammsen måste läsa och säga om hon tycker det är bra de jag skrev på bild uppgiften.
Vad händer sen? Blir nog plugg för mig hela kvällen, sen ta en snabb dusch och efter de äntligen SOVA!
Imorn är det skola, som vanligt, plugga och sen stallet och hoppa på hopplektionen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback