En helt vanlig dag

Ennu en tråkig vanlig dag, det finns inget som kommer och inget som händer. Asså nå ovanligt eller så som händer.
Idag ska Dillba ridas i dressyr (!!!) Det måste vi göra idag, har tänkt det hela veckan men har inte blivit av, kanske blir så att Mimmi får sitta upp om hon är kvar och vill. Så nån annan får känna att det inte är lätt!
Eftersom just nu verkar det som att det låter som att jag inte klarar av henne eller så, men eftersom Mimmi är så duktig som hon är så vågar jag sätta upp henne på Dillba utan nå problem :)
Är btw as sugen på daim glass.. Har varit de i ca 2 veckor nu, hade en hos mamma men den var de ju nån som åt upp...
Haha, stoora bekymmer känner jag :)
Jag vill också ha långt hår, NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback