Vilken häst

Idag var Dillba så jävla gryymt!!!! Idag på Uffe träningen så skulle vi hoppa kombinationer 3 och 2 (3 hinder och en annan kombination på 2 hinder).
Uffe hade lagt ut bommar mellan hindren så hästarna skulle veta hur dom skulle bete sig i en kombination. Och Dillba bara gjorde de!! Inge krångel eller nå sånt, allt bara flöt på! Även om hon kom snett på sista hinder (en oxer, alltid en oxer) så hoppade hon ändå.
Nu känner jag igen min häst igen!!
De slutade med att vi hoppade en bana på dom där kombinationerna + en oxer med lång anridning som låg på 1 meter. Och hon hoppade och tog alla hinder som om de var rena barnleken!! Och då har vi aldrig kunna hoppa en kombination som är högre än 60 cm ;)
Imorgon, då är de stalljour + Uffe träning i Delsbo i settjära (stavning) så full rulle hela dagen imorn.
Kan ju även säga att de är ett år sen jag träffade den här snygga killen ;)
Världens bästa pojkvän som jag alltid kommer vilja ha vid min sida. Han jag vill gifta mig med, få barn med. Vill göra allt med den här underbara människan❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback