Denna helg slut

Nu är denna underbara helg slut. Har haft så mysigt med älsklingen i helgen och varit med härliga kompisar! Tävlar och vunnit, kom 1a idag på L:C. Bästa häääst!! Hade 25 sekunder i omhoppningen och tror att tvåan hade 31 sekunder i omhoppningen. Så hon är ju ganska så snabb min lilla fröken ;)
I L:B blev vi utesluten pågrund av två vägringar på ett och samma hinder. Men de va verkligen något med de hindret för de var många som stannade där. Men jag bryr mig inte ett dugg att vi vart utesluten! För Dillba gick in på banan och gjorde de bästa hon kunde just nu. Och de är jag nöjd över!! Sen skiter jag i vad alla andra tycker för de är inte dom hon ska göra stolt utan de är mig som ryttare. Och jag är verkligen glad att jag har den häst jag har, för Dillba är bäst i mina ögon och de räcker gått och väl för mig! :)
 
Fick ett ländtäcke idag eftersom jag vann + en till liten gullig skylt. Ländtäcket va ju inte precis de vackraste jag sett. Blå och gröna ruter.. Men ska ju bara ha de hemma så de får duga! Alltid bra att ha olika ländtäcken och tror att dehär var vatten tätt också :) Så tummen upp fast den var jätte ful! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback