Okej ingen bloggning på hela veckan

De har varit sååå otroligt mycket nu denna vecka så skulle jag få så skulle jag gräft ner min IGÅR i jorden låååångt ner.. Usch fy och blää för kärlek.. De kan verkligen svida... 
Men nog om de, denna vecka har faktiskt varit ganska ok om man tänker bort det dåliga, är ju på mammas jobb o har varit där sen i Måndas på praktik. Går med bästa Lise-Lotte som handledare :)
Och i Tisdas levererade Dillba riktigt bra på hoppningen! Super taggad inför hoppningen i helgen :D
Ska bli kul och vi får se hur det går, eftersom de är på hemmaplan :)
Tur att jag har världens bästa häst som man ALLTID kan gråta hos och även säga allt till!!
Är också otroligt glad att jag har den mamma jag har ♥
För annars hade inte den här veckan blivit såhär, då hade jag nog varit nergrävd nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback