Dagen

Idag är det skola, som vanligt. Sen stallet och kurs, får se om jag rider Pola eller hur det blir. Sen ska prinsessan motionera, blir nog barbacka på ute banan! Såå skönt, och Dillba älskar det verkligen :D
Efter skolan ska jag till pappa och hämta ett par skor, så klart glömde jag dom där i helgen.. Tur det inte är så långt iallafall :)
Ikväll ska jag inte göra så mycket, ta det lugnt bara, mysa på och så. Packa lite till och packa om sen ;)
Vill ha sommar igen så vi kan baka, och dränka varandra.. På den sista bilden hängde Dillba sig på mig när hon inte nuddade båtten längre. Precis som att jag skulle boksera in henne, hon rörde sig inte utan hängde sig på min axel med sitt huvud, tur hon är riktigt söt min fis, för knasig de är hon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback