Långa dagar

Igår var dagen verkligen lång, kom hem till pappa vid 20 tiden och då skulle saker packas för att sedan åka till mamma. Började packa allt i resväskan, tyckte inte det var så mycket innan det viktes ner i resväskan. Men nu, asså shit, kommer inte få plats med skor, smink och allt annat.. Men får löser det på nå sätt ;)
Somnade så tidigt igår, snacka om trött! Var verkligen skönt med sovmorgon idag, kl 07.40 rungde alarmet. Svenska nationella första timmen, kändes faktiskt bra! Så hoppas även på att de ser bra och att läraren tycker om det ;)
Idag på träning var Dillba underbar! Nått pet och ett stop MEN jag MÅSTE börja koncentrera mig till 1000% även på träningar, annars blir det små fel under ridningen. Men iaf, hon va riktigt fin under framridningen! Bra tempo och genom ställd hela tiden!
Kändes att det var behövligt med ett hårt dressyr pass igår barbacka kan jag säga, rida i nästan 1 h och 20 min är ganska jobbit men satan va bra hon blev på slutet! Och det visade sig idag, så fint hon gick i alla tre gångarterna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback