Torsdag

Idag börjar skolan, ska man skratta eller gråta? Närå, lite kul och träffa som man inte träffat på lovet, men segt ändå att sitta i skolbänken ingen... Tuuur det är praktik V. 3 och i 5 eller 6 veckor frammåt sen lov igen ;)
LYX liksom :) Längtar tills praktiken börjar, ska verkligen visa att jag vill lära mig och visa det jag har lärt mig i skolan och så. Ska göra allt så bra som möjligt så man sen kanske får lite lättare att söka sommar jobb :D Tänker långt fram nu, men lika bra är väl de!
Så skönt att bara kunna sätta på sig en hjälm, hoppa upp barbacka och rida iväg i grimma och grimskaft. För det kan man på Dillba, vet inte många hästar som är så snäll som hon är! Har verkligen turen med att hon är så snäll och att hon är med på allt galet vi gör ;)
Bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback