Förlåt för tystnaden

Okej, nästan en vecka sen jag bloggade sist. Men det har sina orsaker, mycket i plugget och sen gick även en nära vän till mig bort i lördas.. I en bilolycka, tänker inte gå in på det nå mer då jag inte vill/kan..
I Tisdags var jag iaf till Gävle sjukhus och kollade handleden och det var ett ledband som har varit av hela tiden, alltså sedan jag bröt den.. Det är de som krånglar, därför jag är uppsväld och därför jag har ont. Så blir en operation i Augusti-September någon gång då trodde doktorn. Så gips i 6 veckor & ta det försiktigt sen.. Så ingen ridning då, tur jag har Maria som är så snäll och lovat att hjälpa till, sen har jag kanske en tjej som ska hoppa Dillba & även ta med henne ut på uteritter :D Så de känns riktigt bra!
Idag red jag på banan med Dillba och jäklar vad duktig hon va! Riktigt fin, hoppade ett litet hinder på ca 60 cm och tränade galopp ombyten, svängar & lite annat som alltid är bra att träna på. Red på bett idag, vanligt 3 delat ägg bett. Värmde upp i dressyr & avslutade även med det och Dillba va riktigt fin! Nästan hela tiden, låte krångel i höger varv, men kan ju ej hjälpa henne lika mycket som jag vill eftersom det är handen jag brytit & även har problem med... Men det närmar sig + att jag har duktiga Maria till hjälp♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback