Okej nu får jag skärpa mig

Under dessa typ två veckorna jag har varit borta har allt flytit på som vanligt, den ända skillanden nu är att jag inte går i skolan utan har sommarlov. Så skönt, även om sommar värmen inte riktigt kommit hit.
Var och tävlade igår, vilket inte gick bra.. Utesluten i båda klasserna, MEN det var som att rida på en lerbana för det regnade så mycket.. Så förstår att Dillba inte ville/vågade hoppa och stannade på hindren. Vi fick till några fina språng ändå och jag är nöjd. Hon var super fin på framridningen så jag vet att det var banans fel.. För var kanske 10 st felfria runder och då var vi mer än 70 st som tävlade.. Så ja, ganska glad att Dillba inte hoppade när hon kände att hon inte skulle få fäste, för asså hadevi gått omkull hade de kunnat gå illa & hon har kunna sträckt sig.. Så vi taggar om tills Tordag & Fredag då det är tävling på Mitt Hjärta :)
Idag började sommarjobbet och shit, vad tråkigt.. Fick skura utemöbler och sånt.. Vädret var iaf hyfsat, gick på nån promenad med några gamlingar (är ju på ett äldreboende). Dillba står idag, och jag lånar goa Zach imorgon på hoppningen & Dillba ska gå lite lätt dressyr imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback