Tävling

Idag är det tävling, laddat till 10000 och hoppas Dillba är det med.
I Tisdags när jag red Zach gick de riktigt bra, han måste bara lära sig att lyssna på ryttaren & ta det lugnare. Annars var det helt ok. Red ut en liten sväng på Dillba på kvällen, så himla skönt! Blåsrte lite men de var så mysigt & hon var lugn hela tiden, riktigt kul :)
Igår tog jag ett pass barbacka och bara kände igenom hennes gångarter tills idag, och hon var underbar!! Lugn och harmonisk hela tiden. Va så udnerbart at tfå känna den känslan, och den känslan har jag med mig även idag.
Vi får se hur det går idag, inga stora krav, kommer hon över försrta hindret så får det gå som det vill sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback