Dehär med dåligt humör

Japp, idag var mitt humör på topp! Har varit det hela dagen, sen kommer jag hem. Pratar med mamma ang när vi åker utomland om vem som ska ha min hund. Och där vände det! Dom som inte håller saker som dom lovar är nog de värst jag vet. Och tyvärr får pappa ta en riktigt jävligt sur dotter eftersom hans föräldrar inte kan lova en sak och hålla de. Blir så extremt trött på alla och ALLT nu. Bara gräva ner mig och ligga där ett bra tag o skita i allt. Inte behöva fixa saker i sista minuten och bli sviken av att andra inte kan hålla det dom lovar.. Suck! Min kväll är totalt förstörd. Och även morgon dagen, dehär släpper jag inte i första taget. Men det är väl så när man inte är favorit barnet i familjen. Då går de så bra att säga att man ska åka bort med husbilen och bla bla & inte kan ha Thindra, vilket dom har lovat väldigt länge! Ta med henne då, det bästa hon vet är att få följa med på saker och göra saker. Men NÄ, blir väl hemma när dom andra åker på resan eftersom ingen kan hjälpa till nån gång. Ber inte farmor & farfar om många saker. Och när jag väl ber om hjälp så går de jätte bra först, och sen helt plötsligt inte! Kommer då inte ber er om NÅ mer iaf! Känner att mitt humör synkar ner detta inlägg och bli bara så mycket negativa tankar. Så vi hörs när ilskan lagt sig, för nu ska jag plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback