Hur lyckas jag?

Ja men såklart så sträcker jag mig idag, vänstra axeln vid skulderbladet upp till nacken.. Asså smärtan jag hade förut idag på engång var verkligen iiinte mysig, svimmade nästan för att de smärtade så mycket..
Men dum som man är, åker man och rider ändå på lektionen. Och Dillba fattade en gång till när jag bad henne ta det lugnt för jag skulle inte klara av och ta i henne, fick till och med driva och de kändes vääldigt ovanligt! Okej, hon stannade fleera gånger på kombinationen, MEN vet att hon har jätte svårt med kombinationer och nu har vi inte hoppat sån på länge. Så jaja, men i helheten var hon lugnt och snäll! :D
Saknar sommaren enormt mycket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback